Ministar turizma Cappelli na minhenškom turističkom sajmu

U tijeku je jedan od većih internacionalnih turističkih sajmova, F.re.e., u njemačkome gradu Munchenu. Ovaj sajam održava se u njemačkoj pokrajini Bavarskoj pa je to jedan od razloga što je izuzetno značajan hrvatskome turizmu: turisti iz Njemačke najbrojniji su hrvatski posjetitelji. Prema postojećim informacijama, Hrvatska je kao destinacija popularna na njemačkom, ruskom i britanskome tržištu. Trenutna potražnja za Hrvatskom kao destinacijom izvan je svih očekivanja. I individualna, na koje se odlučuje 65 % posjetitelja, i organizirana putovanja, na koja se odlučuje 35 % njih, pokazuju dobre rezultate, a najviše je tražena regija Istra. Prema statističkim pokazateljima, njemački gosti najviše traže smještaj u domaćinstvima, potom kampovima, a zatim hotelima.

Gari CappelliU službenome posjetu navedenome sajmu boravi i ministar turizma Hrvatske Gari Cappelli skupa s delegacijom. Već prvoga dana posjeta održao je sastanak s vodećim njemačkim turoperatorima, poput Reisewelt, Der Touristik Koln, Thomas Cook i drugih, kojima je naglasio perspektivu otvaranja pedesetak novih hotela u RH i to tekuće godine, a navedeni hoteli bit će pritom visoke kategorije.

Dodao je da se radi i na jačanju turizma u područjima koja nisu turistički eksponirana, osobito u kontinentalnoj Hrvatskoj. Već dulje vrijeme trend je opadanja 3 “S” u turizmu – sea (more), sun (sunce) i shore (obala). Prema njegovim riječima, ministarstvo će podržati agencije koje u planu imaju cjelogodišnji turistički angažman. Predstavnici turoperatora potvrdili su kontinuirani rast Hrvatske kao turističke destinacije, a činjenica koja joj ide u prilog percepcija je Hrvatske kao sigurne destinacije.

Najavivši svoj dolazak na berlinski sajam ITB, ministar Cappelli planira održati sastanak s avioprijevoznicima na kojemu će biti razgovora i o izvansezonalnoj povezanosti zračnim linijama. Osim toga, za rujan 2018. godine postoji mogućnost organiziranja relija oldtajmera pod nazivom „ADAC classic vehicle tours“. Inače, ADAC je skraćenica od Allgemeine Deutsche Automobil Club, jednoga od najvećih svjetskih automobilističkih klubova. Ovaj će događaj zasigurno dodatno pojačati turističku potražnju za Hrvatskom.